Odp: Czy nikt mi nie pomoże ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 18:10:50 MET DST

Użytkownik cosmic <cosmic_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9hq3gc$t4q$1_at_news.tpi.pl...
> Mam taki problem. Program napisany jest w dosie. Uruchamiany jest pod
> Windows (musi tak być , sieć zrobiona jest podw Windows).
> Program uruchamia się i można w nim pracować, wprowadzać dane, ale
> gdy dochodzi do zestawienia wyskakuje błąd, brak pamięci.
> Pod Dos- em pracuje bez problemu.
> Po Windows wchodząc do Dosu Pamięć konwencjonalna = 611 , Pamięć górna = 0

Zakładając że masz win9x :
Spróbuj wrzucić to na początek config.sys'a:

device=c:\windows\himem.sys /testmem:off
device=c:\windows\emm386.exe ram highscan I=B000-B7ff
dos=high,umb

Jeżeli masz jakieś inne device= to zamień to na
devicehigh= a w autoexec lh *.exe/lub com

Możesz jeszcze wyciąć w autoexec'u i configu
wszystkie wpisy dotyczące polskich znaków
i klawiatury w dosie.

PeJot