Re: Podkręcanie Athlona.

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 18:38:52 MET DST

Użytkownik "Karol Michalak" <orient_at_ichf.edu.pl> napisał w wiadomości

> W którym konkretnie miejscu są te zatrzaski?

nie pamietam bo mialem go z rok temu. na necie bylo pare opisow jak go
rozebrac. miedzy innymi na stronie producenta karty do podkrecania
http://www.ninjamicros.com/freespeed.html (nie moge sprawdzic, bo mi sie
laduje juz 5 minut)

> A na płycie nie można zmieniać? Płyta ma możliwość zmieniania mnożnika,
> tyle, że opcja nie jest aktywna. Jedynie co mogę w tej chwili zmieniać
> to napięcie i częstotliwość magistrali. Niestety przy magistrali 115 MHz
> zawiesza się po jakiejś godzinie grafika.

bo athlon slotA ma zablokowany mnoznik i tylo dzieki tej karcie do ktorej
link wyzej, mozna go krecic jak tylko sie podoba. Moj 500 mhz chodzil na 700
bez zwiekszania napiecia. Niestety nawet po zwiekszaniu napiecia nie chcial
isc "wyzej".

pzdr.
trzmiel