Re: Podkręcanie Athlona.

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 18:21:57 MET DST

trzmiel wrote:

> ma zatrzaski, jak sie dostaniesz koncowka srubokreta to potem trzeba na
> chama ;-)

W którym konkretnie miejscu są te zatrzaski?

> Jest tez inny sposob: odpilowac gorny rog obudowy gdzie znajduje
> sie zlacze umozliwiajace podlaczenie karty do podkrecania.

A na płycie nie można zmieniać? Płyta ma możliwość zmieniania mnożnika,
tyle, że opcja nie jest aktywna. Jedynie co mogę w tej chwili zmieniać
to napięcie i częstotliwość magistrali. Niestety przy magistrali 115 MHz
zawiesza się po jakiejś godzinie grafika.

Pozdrawiam

Karol