Re: Podkręcanie Athlona.

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 18:36:36 MET DST

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> a nie grzeje sie ? godzina to juz cos...

Chyba nie w tym rzecz. Zmieniłem tandetny oryginalny radiator na
radiator z matroxa G200 (wiatraczek zostawiłem oryginalny). Dobrze
posmarowałem i w tej chwili chip jest prawie chłodny. Nic to nie
zmieniło. Widac karta nie lubi podkręconej magistrali (z częstotliwością
procesora i taktowania pamięci karty też kombinowałem - bez rezultatu).

Pozdrawiam

Karol