Re: Bad sector - czy naprawiać, co ze swapem

Autor: Artur Lew (alew_at_softsystem.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 12:27:50 MET DST

> Nie bede sie tu rozpisywał, ale jest to oddech dla systemu Windows. Jeżeli
I tak i nie.
Przy 512 MB Windows NT proponuje mi > 512MB swapa.
Co z tego ze razem bede mial 1 GB pamieci (RAM + wirtualna)
jezeli polowe z tego bedzie cholernie wolne ?

> swap na minimum 750MB a max na 2.5GB
Zalezy przy czym pracujesz.

> nie przydzielanej dysnamicznie i rozfragmentowaniu jej po całym dysku.
To fakt.

> Dobrze jkest taki swap zdefragmentować np za pomocą Symanteca
Tez fakt.

> swój system likwidujac SWAP lub ustawijac go na 32MB, ryzykujac przy tym
> utrata danych przez "odznaczanie" bad sectorów.
???
Cos mieszasz.
W sumie wylaczenie swapa przy bad sectorach powinno uszczedzic ryzyka
utraty danych poniewaz system bedzie sie rzadziej odwolywal do uszkodzonego
dysku.

Artur Lew