Re: Konflikt Fuji 40Mb z CD-RW 4xz4x24-pomocy

Autor: Qba67 (qba67_at_hoga.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 14:45:42 MET DST

Zapomnialem jeszcze dodac, ze przy starcie systemu z 8Gb Hitachi z drugiego
IDE sa duze klopoty z czytaniem z CD-Roma. Nieibieski ekran prawie za kazdym
razem gdy probuje z niego odczytac. Wszystko to rozpoczelo sie od zalozenia
poprzedniego dysku 30Mb na 1go na mastera (Barracudy 66ATA).
Nie sadze wiec ze ten patch opozniajacy zamkniecie systemu o 2e sekundy
pomoze, ale oczywiscie bede probowal sciagnac (boli, oj boli).
Kuba

Użytkownik Qba67 <qba67_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hk81v$561$1_at_news.tpi.pl...
> Witam mam klopot generalnie z nagrywarka (stara wolna, ktoras koreanska)-
> chyba?. Odkad kupilem sobie FUHI 100ATA 40Mb to zawiesza system przy
> zamywaniu windowsa. Mam nowa plyte, procka D800, pamieci zmienialem i to
> samo. Bylo to samo przy poprzednim dysku 30MB- Barracuda 2- myslalem z
> poczatku ze to wina dysku- stad zmiana na FUJI. ZMienilem zasilacz na
> 300Wat- ale tez nie pomoglo. Mam 2 HD (stary 8MB Hitachi), nagrywarke i
CDR.