Re: Konflikt Fuji 40Mb z CD-RW 4xz4x24-pomocy

Autor: Qba67 (qba67_at_hoga.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 13:26:32 MET DST

Sorki, troche malo precyzyjnie:
Win ME PL
Drugi dysk 8GB
Plyta Abit? KT7A
Na 1m Fuji (master) i nagrywarka (slave) i analogicznie na 2m kontrolerze;
Mam NOrton Ghosta i calkiem aktualny obraz partycji (z zainstalowanym
Conuter Strikiem ver 1.01 ;))- ale z czasem szlag trafi mi tez drugi dysk ,
bo tez mu sie dosatje przy twardym resecie (przynajmniej bywa scanowany).
Domysl co do szkodliwosci nagrywarki wynika ze zbieznosci tego tylpu
klopotow u mojego kolegi, ale faktycznie to moze byc wada Windozy. Sprobuje
tego patchea i zobacze.
Wielkie dzieki.
Kuba

Użytkownik trzmiel <ach_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hk8d8$6a3$1_at_news.tpi.pl...