Re: Jaka karta muz. na PCI?

Autor: Sacul (sacu1_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 11:22:46 MET DST

Użytkownik "Piotr C." <piotr_c_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Dotychczas mialem SB AWE 32 i bylem bardzo zadowolony. Ale szyna ISA juz
sie
> konczy. A mnie nie zadowoli jakies SB Live itp. Karty uzywam m.in. w
> programie Impulse Tracker. Chodzi o to, zeby karta miala wlasny RAM do
> probek, a wlasnie AWE 32 ma i to w simm-ach

Nie jestem tu autorytetem, ale moje zdanie jest takie:
Zalętą kart PCI jest właśnie bezpośredni dostęp do pamięci RAM, więc nie
stosuje się pamięci na karcie, w moim SB Live mam możliwość ustawienia
cachowania SoundFontów do 60MB, pozatym można wgrywać soundfony do oporu
(pewnie tyle ile RAMu). Jak chcesz to mogę ci podesłać instrukcję w PDF,
może coś pomoże.

Sacul