Re: 1.EPOX 8kta3 BIOS 2.czytnik CD+CD-R TEAC8x8x32

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 11:10:06 MET DST

| Tzn. na wszystkich sie nie chce flashowac ?
| Ja czytalem ze tylko na niektorych modelach, ktore juz nie sa produkowane.
|
| Mozesz mi troszke to rozjasnic ?

Swego czasu interesowałem się tym modelem mobo. Uważam, że jest tak samo
dobra jak ABIT czy ASUS pod względem wydajności i stabilności. Niestety nie
znalazłem przyczyny kłopotów związanych z flashowaniem biosu. Może być tak
jak mówisz - wczesne modele miały problemy, potem je zlikwidowali. Musisz
gdzieś to poszukać.

--
----