Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: Andrzej (rejcher_at_kki.net.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 11:29:14 MET DST

Użytkownik waldi <waldis_at_enter.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f03f7$f28$1_at_news.tpi.pl...
> Na osiedlu gdzie mieszkam ma byc poprowadzona siec komputerowa
> z dostepem do internetu (stale lacze).Abonament za miesiac 61zl.>
==========================
Radzę bardzo dobrze sprawdzić wiarygodność firmy .U mnie w Warszawie na
osiedlu Stawki firma SOS Internet też obiecywała cuda niewidy i cenę
identyczną , czyli 61 zł na miesiąc.A jeśli już ją kiedyś podwyższą , to
tylko o wskaźnik inflacji . Tak było też w umowie . Ale wystarczyło 3
miesiące i wyszło szydlo z worka . Łobuzy z SOS-u podnieśli opłatę o 100
procent , a komu się nie podoba - won z sieci . Pan prezes Śmietanka nie
raczył nawet powiadamiać abonentów o zmianie ceny , gdzieś tylko na klatce
schodowej wywiesił ogłoszenie . A po roku zwinął swoje zabawki i zniknął z
osiedla .Siedzimy cicho , bo firma miesci się w Ursusie , a to o rzut
beretem do Pruszkowa ...Jeszcze przyjdą i dadzą w dziób ...Więc broń Was
Boże przed takimi złodziejsko-łobuzerskimi praktykami .
                                     Andrzej-Dzika