Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 10:40:01 MET DST

Użytkownik Andrzej <rejcher_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:9f38qp$3et$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik waldi <waldis_at_enter.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9f03f7$f28$1_at_news.tpi.pl...
> ==========================
> Radzę bardzo dobrze sprawdzić wiarygodność firmy .U mnie w Warszawie na
> osiedlu Stawki firma SOS Internet też obiecywała cuda niewidy i cenę
> identyczną , czyli 61 zł na miesiąc.A jeśli już ją kiedyś podwyższą , to
> tylko o wskaźnik inflacji . Tak było też w umowie . Ale wystarczyło 3
> miesiące i wyszło szydlo z worka . Łobuzy z SOS-u podnieśli opłatę o 100
> procent , a komu się nie podoba - won z sieci . Pan prezes Śmietanka nie
> [...]
Witam,
Przepraszam, ze zapytam jeszcze raz Brac ?
Pakiet uslug jaki pragniemy zaoferowac w cenie 61 zł miesiecznej przy 400 zł
oplacie aktywacyjnej zawiera:
wykonanie przez naszych pracownikow calosci prac nad siecia komputerowa, Pan
stwo jedynie skladaja podpis na karcie instalacji, jesli zgodnie z instalato
rem uwazaja ja Panstwo instalacje za zakonczona sukcesem,
staly nie limitowany dostep do zasobow Internetu,
staly nie limitowany dostep do zasobow lokalnej sieci komputerowej pracujace
j z predkoscia 10/100 Mbps,
staly nie limitowany dostep do zasobow innych lokalnych sieci komputerowych
z predkoscia do 2.3 Mbps przy starcie uslugi, znacznie wieksza w drugim etap
ie laczenia blokow swiatlowodami,
ponadto, kazda osoba, ktora zdecyduje sie podpisac z nasza firma umowe na us
luge dostepu do internetu otrzyma gratis:
20MB przestrzeni dyskowej na naszym serwerze internetowym,
dostep do graficznego administratora uslug, pozwalajacego na administracje p
rzydzielona 20MB przestrzenia dyskowa,
w ramach 20MB oraz graficznego administratora beda mogli sobie skonfigurowac
takie uslugi jak: do 5 skrzynek poczty, do 2 kont FTP, 1 konto WWW oraz 1 ko
nto shell,
przez ten darmowy pakiet nasza firma bedzie docierac do Panstwa ze wszystkim
i nowinkami, ogłoszeniami jak rowniez informowac o przewidywanych przerwach
na konserwacje sieci.
Jezeli chodzi o karte to ona nazywa sie RTL8029. Co to oznacza konta FTP,WWW
i Shell ?
pozdrawiam serdecznie
waldi