Re: Bad sectory i dysk Seagate Barracuda II

Autor: Mejol (grzegorzecka_at_kki.net.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 17:24:49 MET DST


Użytkownik Gregry <gregry_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f2vrm$q$1_at_news.tpi.pl...
> Jakis czas temu na moim dysku Seagate Barracuda II 15GB pojawilo sie
troche
> bad sectorow, potem znowu. Lacznie jest ich 24KB. Dysk ma pol roku. Czy
> istnieje mozliwosc wymiany na nowy? Teraz niby nie ma problemu, ale nie
> chce, zeby tydzien po uplywie gwarancji caly dysk padl. Jak w takich
> sytuacjach zachowuja sie sprzedawcy? Wymienia dysk? Ma ktos podobne
> doswiadczenia.
>
> --
> Pozdrawiam
> Gregry
>
> >>>>>>> http://www.gregry.prv.pl/ <<<<<<<
>

Sprzedawca musi Ci wymienic dysk, jesli masz gwarancje. Moze jednak nie
wymienic go od reki. Na realizowanie serwisu ma 14 dni.

pozdrawiam
Mejol



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:08:16 MET DST