Re: Bad sectory i dysk Seagate Barracuda II

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 20:55:01 MET DST

>Sprzedawca musi Ci wymienic dysk, jesli masz gwarancje. Moze jednak nie
>wymienic go od reki. Na realizowanie serwisu ma 14 dni.

Na jakich zasadach to sie odbywa w praktyce? Tzn. tylko wymiana dysku na
taki sam (nowy)? A jezeli nie maja juz takich dyskow? Daja wiekszy?
Ewentualnie, czy mozna sie dogadac, zeby za doplata kupic cos innego (mam na
oku cos Fujitsu)? Wiem, ze pewnie kazdy sprzedawca ma inne zwyczaje, ale
moze masz jakies doswiadczenia?

Pozdrawiam,
Gregry