Re: jaka karta PCI do filmow divx

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 May 2001 - 10:54:49 MET DST

Pjotr wrote:
[...]
> ten temat - prosze o jakies info. Co mozecie polecic do ok. 50 zl - moze byc
> nawet z 2giej reki(wiecej nie mam zamiaru wydawac ;))

IMHO coś na Yamasze 744. Choć za 50PLN to raczej z drugiej ręki. Ale za
niewiele ponad 100 PLN to już możesz nową kupić full wypas, z wyjściem
cyfrowym. Niestety, jak kupowałem kartę dźwiękową, to nigdzie nie mogłem
znaleźć Yamahy i w końcu kupiłem V2. Jestem zadowolony, ale ze względu
na brak supportu nie będę jej polecał.

Na pewno odpada sb awe64, ma problemy z próbkowaniem 48kHz - standard na
DVD a tym samym dla divx.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm