Re: jaka karta PCI do filmow divx

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Tue 29 May 2001 - 19:04:08 MET DST

Some day I met a message from "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm>. The
message said:

>co do karty, to by obsługiwała overlaya - brak
> potrafi znacząco spowolnić.
> IMHO wiele zależy też od filmu. Zdażają mi się filmu "pełnowymiarowe"

No wlasnie, mialem zahaczyc ten temat. Mam karte Yamaha YMF 719 (czy jakos
tak) na ISA. Pozostaly sprzet to: amd k6-2 350_at_400 (niedlugo moze bedzie 450
;)), 64 RAM, kartka grafiki ATI Rage 128 Xpert99 8 MB - tak pokrotce. Otoz
sprawa wyglada tak, ze u mnie filmy wszystkie bez wyjatku klatkuja jak
cholera - co prawda nie wszystkie (dotychczas bez klaty obejrzalem AmeriCan
Pie 2CD i Armagedon 2CD) - mniej wiecej 99,9%. Po wyjeciu karty muzycznej
filmiki chodza extra - plynniutko, lekko i przyjemnie. Tylko w jednym
(bodajze byl to 13th Warrior) zauwazalne byly takie lekkie "szturchniecia"
co kilka sekund. Z mojego opisu wynika, ze to moja kartka muzyczna tak mi
smrodzi. Myslalem o kupieniu czegos na PCI, a poniewaz ktos za mnie podjal
ten temat - prosze o jakies info. Co mozecie polecic do ok. 50 zl - moze byc
nawet z 2giej reki(wiecej nie mam zamiaru wydawac ;))

--
Pozdr  & cu
Pjotr