Re: IIyama MA901U 19"

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 May 2001 - 11:12:03 MET DST

Wojtek Kościecha wrote:
[...]
> Po za tym monitor jest super, ale po dluzszym siedzeniu przed monitorem
> miganie jest troche meczoce.

To ustaw wyższą częstotliwość odświeżania. Jak drivery do grafy nie
umożliwiają Ci tego standardowo, to ściągnij scitech display doctor coś
podobnego.

> Za odpowiedz i sugestie z gory dziekuje.

Sprawdź z inną kartą graficzną. Ja na początku iiyamę podłączyłem do
starego virge'a i już miałem biec z reklamacją (w sklepie minitor "grał"
ładnie). Objaw to drganie obrazu, rozbieżność kolorów, słaba ostrość.
Generalnie obraz wyglądał jak na najtańszym monitorze. Po wymianie karty
na Matroxa obraz żyleta.

Sprawdź z jakąś porządną kartą graficzną (matrox, ati)

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm