Re: jaka karta PCI do filmow divx

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 29 May 2001 - 12:31:04 MET DST

"Mr.Jack" wrote:
[...]
> wedlug mnie to zadna karta nie pomoze. Divxa mozna porownac do filmu
> spakowanego zipem. Jesli twoj procesor nie bedzie w stanie szybko rozpakowac
> go, bedziesz ogladac slajdy, a nie film.

Zgadza się. Jedyny wymóg co do karty, to by obsługiwała overlaya - brak
potrafi znacząco spowolnić.
IMHO wiele zależy też od filmu. Zdażają mi się filmu "pełnowymiarowe"
zużywające 50-60% mocy procka, a bywają i takie, że muszę zmniejszyć
jakość, żeby nie rwało. Niestety lepszy procek niezbędny.

BTW. Np matroxy niby mają overlaya, ale tylko gdy szerokość filmu jest
podzielna przez 32 (a standardowa szerokość obrazu DVD to 720). Jest na
to łatka, jednak standardowo ani matrox, ani M$ nie rozwiązali problemu.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm