Re: jeszcze raz ICQ

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 18:24:08 MET DST

"mackozer" <mackozer_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Nie zmienia to faktu, że jesteœ czepialski i mšdraliński
> i marnujesz swój cenny czas i impulsy na udowodnienie swojej œmieszne
racji

no dobra ale idz juz z tad

> co do której bym się kłócił, bo i grupa jest o problemach PC, i ICQ jest
> programem działajšcym na wielu systemach.

grupa jest o hardwere a nie softwere

> Ja tym czasem dowiedziałem się tego co chciałem, a twoje
> œmieszne i bezzasadne ataki puszczam "koło uszu"

no dobra ale idz juz z tad

> Poza tym, przez twoje doczepki, ten wštek faktycznie robi się NTG...

to po co odpisujesz
a watek odpoczatku byl NTG
no i idz juz z tad

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://members.nbci.com/biohazard1/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!