Re: jeszcze raz ICQ

Autor: mackozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 18:17:10 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup d
yskusyjnych napisał:9f0g45$fiv$1_at_news.tpi.pl...
> niezmienia to faktu ze to NTG !

Nie zmienia to faktu, że jesteś czepialski i mądraliński
i marnujesz swój cenny czas i impulsy na udowodnienie swojej śmieszne racji
,
co do której bym się kłócił, bo i grupa jest o problemach PC, i ICQ jest
programem działającym na wielu systemach.

Ja tym czasem dowiedziałem się tego co chciałem, a twoje
śmieszne i bezzasadne ataki puszczam "koło uszu"

Poza tym, przez twoje doczepki, ten wątek faktycznie robi się NTG...

Tak więc, jeśli używasz Outlooka, lub OE, zaznacz sobie "ignoruj wątek",
łyknij łyżeczkę nerwosolu i policz do dziesięciu :-) Ostatecznie, zawsze moż
esz
skorzystać z możliwości, która zaproponowałem Ci na początku (ignoruj).
Uchronisz w ten sposób swoje słabe nerwy od niebezpiecznych emocji związanyc
h z
pytaniami, które ty kwalifikujesz jako NTG.

Bez pozdrowień