GPS i Win 98 - pytanie

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 08:22:11 MET DST

Heja

Czy komuś udało sie zapiąć GPS-a pod windę 98? Bo mnie się nie udało -
mimo że program dedykowany widzi i gps-a i nawet kilka satelitów :-O
to sam system (kontrolka w panelu sterowania) gps-a wykrył ale go nie
widzi. Trochę to zakręcone - ale generalnie chodzi o to że M$Auto
Route ma instalację kontrolki gps-a do panelu sterowania z której
potem korzysta - i bardzo ładnie to chodzi pod w95 - ale po instalacji
na w98 kontrolka się pruje że nie jest pod ten system i żeby ściągnąć
nowszą - no dobra ale skąd bo u M$-a jej nie ma (albo ja źle szukam:()

Za wszelkie uwagi i propozycje dzięki z góry i z dołu

--
P0zdrawiam
p0li     p0li_at_poczta.onet.pl