problem z kompem

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 08:22:09 MET DST

Cześć

Mam następujący problem - komputer podczas różnych operacji
obciążających proce czsami wydaje w pewnym momencie półsekundowy
"skrzek" z karty dźwiękowej i restartuje. Dzięki temu (a raczej przez
to) nie udało mi się ostatnio nic poważnego zrobić - ani policzyć
animacji w 3dstudio ani zflaskować film z DVD - po prostu w pewnym
momencie zaskrzeczy i reset. Dzieje się to po tym jak wymieniłem
bebeszki w kompie. Moja konfiguracja (s-stare klamoty pracujące w
poprzednim kompie)

płyta - asus p2b-ds - najnowszy bios w wersji beta (zwykła nie
obsługuje dysku 75GB)
RAM - 256 MB kingston ( na innej pamieci to samo)
procki - 2xceleron 466_at_522 + 2x przejściówka MSI (odkręcenie nic nie
dało) (s)
grafika - asus 7700
dźwięk - sb life (s)
net - 3com 509 combo (s)
tuner TV - pixelview (s)
napędy:
        - IBM PSG ... 9GB /10000rpm U2W SCSI (s)
        - IBM DDRS.. 9GB /7200rpm U2W SCSI (s) - na drugim kanale
        - czasami w kieszeni IBM DTLA 75GB /7200rpm ATA33 (s) - płyta
więcej nie wyciągnie
        - nagrywarka Yamaha 4416 SCSI - (s) na trzecim kanale,
najnowszy bios
        - magnetooptyk Fujitsu M2513A SCSI - (s) na kanale razem z
Yamahą ale w obudowie zewnętrznej
        - DVD Pioneer 103 ATAPI
        - LS 120 ATAPI

System: W2K - US + 2sp legal

A wczoraj to miałem jeszcze ciekawszy objaw (po raz pierwszy) - komp
zawiesił mi się i na nic nie reagował - po twardym resecie nie podjął
ze mną współpracy - nie wystartował. Mimo wyłączenia i odczekania paru
minut - nic się nie poprawiło - kontrolki zasilania i dysku się świecą
i to wszystko - tzn cisza. Dziś uruchomił się jak gdyby nigdy nic.

Wszelkie propozycje ze strony szanownych grupowiczów będą dogłębnie
przebadane i wyniki prześlę na grupę - za ewentyalne porady dziękuję z
góry i z dołu :)

--
P0zdrawiam
p0li     p0li_at_poczta.onet.pl