Re: Dzisiaj kupuje monitor !!!

Autor: hiubi (Hubert.Salata_at_gazeta.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 08:15:44 MET DST

> iiyama sa cool - sam kupuje ale 901u
> gdzie kupujesz 902 i za ile (miasto) ?

wiec juz tak bardzo go nie kupuje jak przed 2 godzinami
po rozmowie z panem z Netseller, przechodzi mi ochota na monitory
IIYAMA,
moga mi go sprzedac za 2407 brutto A902MT,
ale wycofuja sie z jakichkolwiek gwarancji, posredniczenia itp. rzeczy,
maja dosc tego shitu ktory po tegodniu wraca do nich, w razie problemow
do serwisu.
Potwierdza sie watek ze Iiyama, wepchnela do Polski jakies badziewne
sztuki.

hej