Re: Stare karty sieciowe - problemy

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 19:27:42 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> A znasz port I/O i IRQ jakiego używa karta? (jumper/CMOS)
> Jeśli znasz, to po prostu zwolnij to IRQ w BIOS dla "Legacy ISA".
W tym sęk że na tych kartach nie ma w ogóle zworek. Udało mi się
zainstalować jedną z sześciu ale musiałem wyłączyć w biosie com2 i
soundblastera. A tak na marginesie, gdybym tak chciał włączyć wszystko co
mam wyłączone tzn. USB, port gier, mpu-401 itp., to w ogóle znalazło by się
na to miejsce, do tego mam jeszcze wszystkie pięć slotów PCI wolnych ?
W drugim (starym ) komputerze poszło o wiele sprawniej.
Pozdrawiam

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]