Odp:OT- Hewlett Packard LaserJet HPIIIP i urwane wydruki

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 23:36:12 MET DST

Użytkownik Paweł Czapski <pacz_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b1180c8_at_news.astercity.net...
> Hej hej
>
> Mam problem z wyzej wymieniona drukarka laserowa
> Poszukuje programiku, ktory pozwoli mi drukowac na tej drukarce materialy
> przekraczajace jej fizyczna pamiec (chociazby rysunki ACAD w 300DPI lub
> jakiekolwiek inne materialy np.zdjecia w 300DPI )
> Jest to program, ktory pozwala drukowac material po kawalku. Co prawda
> zostaje charakterystyczny pasek w miejscu zatrzymania, ale za to nie
dostaje
> wydrukowanej do polowy strony

 Przepraszam ze sie tak podczepiam pod czyjs post ale tez mam taka drukarke
i mam z nia problem.
Otoz drukarka zachowuje sie jakby zle zbierala nadmiar toneru , po
wyczyszczeniu bebna kilka kartek
drukuje dobrze ,ale pozniej stopniowo zaczyna lekko zaczerniac coraz wiekszy
obszar kartki.
Moze ktos wie czy jest to wina tonera czy drukarki ?.