Re: Odp:OT- Hewlett Packard LaserJet HPIIIP i urwane wydruki

Autor: Paweł Czapski (pacz_at_post.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 15:02:24 MET DST

Witam

Na poczatek troche odpowiedzi.
W mojej IIIP z prawej strony jest klapka, za ktora kryje sie gniazda (cos a
la kawalek ISA :))) Mozliwe, ze jest to gniazdo rowniez pamieciowe (kolega z
serwisu mowil mi, ze gniazdo to sluzy do czcionek ). Cos w tym jest,bo
innego gniazda pamieci nie znalazlem, albo za malo rozebralem na czesci
pierwsze drukarke
Jesli chodzi o druk np rysunkow w 150DPI to odpada, gdyz trace za duzo
szczegolow
BTW. Kupilem kolejny toner za 135zeta po regen. (czysty zysk)

A teraz odpowiedz na pyt. dotyczaca brudzenia
Jesli zaczernienie nie jest czysto mechaniczne(rozumiem, ze nie chodzi tobie
o zjawisko brudzenia proszkiem z tonera ) sprawa sie komplikuje
Najpierw sprawdz czy bedziesz mial podobne zjawisko z innym tonerem. Jesli
tak - niestety wina moze lezec po stronie drukarki. ( wymiana calej
elektroniki kosztuje okolo 300zeta, tylez samo wymiana lasera ) - ale i tak
oplaca sie w nia zainwestowac. Moja IIIP kosztowala mnie cos okolo 700zeta
(ale jeszcze mialem dwa tonery free)
Mozliwe, ze jest to wina albo lasera albo tonera(ale w ta watpie)
Czy na owe zjawisko wplywa fakt, ile drukarka sie wygrzewa, czy nie ma to
znaczenia

Pozdrawiam