Hewlett Packard LaserJet HPIIIP i urwane wydruki

Autor: Paweł Czapski (pacz_at_post.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 00:33:36 MET DST

Hej hej

Mam problem z wyzej wymieniona drukarka laserowa
Poszukuje programiku, ktory pozwoli mi drukowac na tej drukarce materialy
przekraczajace jej fizyczna pamiec (chociazby rysunki ACAD w 300DPI lub
jakiekolwiek inne materialy np.zdjecia w 300DPI )
Jest to program, ktory pozwala drukowac material po kawalku. Co prawda
zostaje charakterystyczny pasek w miejscu zatrzymania, ale za to nie dostaje
wydrukowanej do polowy strony

Moze to program lub jakis spreparowany sterownik.
Wiem, ze cos takiego jest ale nie wiem gdzie :))
Pomozcie