Re: Modem Phantom?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 11:58:20 MET DST

> Nie chcę wyjść na zagorzałego obrońcę Phantoma, ale:
> 1. jest b. tani

Jest tani bo to praktycznie jedynie przetworniki digital/analog na płytce.
Wszysciutko liczy procek.

> 2. na TPSA wyciąga u mnie 44-52kbps, najczęściej ok. 50kbps

To już zależy od jakości linji i modemów dostępowych tpsa.
Phantom ma beznadziejną korekcje błędów więc wystarczą niewielkie
zakłucenia na linji i połączenie jest zrywane lub też łączy ale przy
nieskich prędkościach.

> Aczkolwiek na starszych sterownikach wyciągał mniejszy transfer i co jakiś
czas
> "tracił głos" i nie było słychać wybierania.
> Generalnie uważam, że wszystkie softmodemy są do bani, nie tylko Phantom a
> pewnością nie jest on jakimś szczególnym przypadkiem.

WinModemy na Lucencie są IMO całkiem niezłe.
Działają nie tylko pod windowsem i wyciągają niezłe prędkości jak na tpsa.

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\