Re: port ICQ

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 12:03:03 MET DST

> Grzecznie spytałem się o numer portu, z jakiego Wy korzystacie, i przez 9
> postów wciąż nikt mi nie podał...przecież to jest o wiele prostsze niż
> klepanie teorii na temat ICQ. JA TO WSZYSTKO WIEM - że autoconfigure, że
> porty z przedziału...nie sądzicie chyba, że będę wklepywał po kolei (albo
> losowo) przez niewiadomo ile czasu porty, żeby sprawdzić, który ruszy...
> Ja tylko proszę o numer portu!!!!!

Problemy z ICQ 2000b masz nie tylko Ty.
Ostatnio niemal za zakażdym razem musze stosować auto configure do wyboru
portów.
Za każdym razem port jest inny więc to, że Ci podam porta na którym ostatnio
się łączyłem
(18171) nie znaczy, że w chwili obecnej się z niego połączysz.

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\