Re: Modem Phantom?

Autor: rk (rk73_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 10:26:39 MET DST

"PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisal:

>Jednen z najgorszych WinModemów Zoltrixa.
>Jak go kiedyś miałem to przy 0202122 nie wyciągał więcej niż 31200bps
>do tego zdażało mu się rozłączać jak badziewna korekcja błędów nie dawała
>rady.
>Po zmianie modemu na ASmax Surfer połączenia bezproblemowe przy 45-48Kbps.

Nie chcę wyjść na zagorzałego obrońcę Phantoma, ale:
1. jest b. tani
2. na TPSA wyciąga u mnie 44-52kbps, najczęściej ok. 50kbps

Aczkolwiek na starszych sterownikach wyciągał mniejszy transfer i co jakiś czas
"tracił głos" i nie było słychać wybierania.
Generalnie uważam, że wszystkie softmodemy są do bani, nie tylko Phantom a z
pewnością nie jest on jakimś szczególnym przypadkiem.

Pozdrawiam
Robert Kamiński
rk73_at_poczta.onet.pl