Re: PŁYTA GŁÓWNA

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 25 May 2001 - 11:42:36 MET DST

Hi,

Luka Vandergaart wrote:

> AMD wycofal KT7 z listy zalecanych plyt ze wzgledu przepychanek jakie
> wtedy byly nie ze wzgledu awaryjnosci, oficjalny podany powod byl taki,
> ze miala problemy z soft-boot-em, po interwencji ABIT-a i wykazaniu, ze
> ten sam problem ma np. ASUS A7V, ktory na liscie pozostal ABIT powrocil
> na ta liste.

A to nawet nie wiedziałem... Prawdę mówiąc żałuję, że się tak stało :)
Płyty ABita pod Intele były bardzo udane, ale konstrukcje pod Socket A
są co najmniej dyskusyjne pod względem jakości wykonania.

> Nie jest to mniej czy wiecej niz innych producentow Radku, po prostu
> najczesciej sie na grupie slyszy wlasnie o ABIT-ach bo sa popularne.

IMHO jest wiele płyt prawie tak samo popularnych, a jednak mniej
padliwych. Microstary są bardzo popularne, a na razie słyszałem tylko
o dwóch padniętych egzemplarzach dopiero. A ABity nawet wśród moich
znajomych zaczynają się sypać dość mocno po paru miesiącach pracy.

Zresztą producent, który zwiększa produkcję popularnego produktu,
powinien od razu zadbać też o zwiększenie jego jakości -- jeśli
sprzedaje 1 000 płyt, może paść 10 z nich, ale przy sprzedaży
10 000 płyt powinno paść max. 15, 20, a nie 100...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |