Re: PŁYTA GŁÓWNA

Autor: Jakub KULESZA (jk20363_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 12:03:29 MET DST

On Fri, 25 May 2001, Radoslaw Sokol wrote:
[ciach]

> IMHO jest wiele płyt prawie tak samo popularnych, a jednak mniej
> padliwych. Microstary są bardzo popularne, a na razie słyszałem tylko
> o dwóch padniętych egzemplarzach dopiero. A ABity nawet wśród moich
> znajomych zaczynają się sypać dość mocno po paru miesiącach pracy.

moj kumpel ma durnia 700 i abit kt7-a. Po 3ch tygodniach odmowily
wspolpracy kontrolery do dysku pod win 98 (pierwsze, nie SE).
Ja mam d800 i msi k7t turbo i jestem zadowolony.

> Zresztą producent, który zwiększa produkcję popularnego produktu,
> powinien od razu zadbać też o zwiększenie jego jakości -- jeśli
> sprzedaje 1 000 płyt, może paść 10 z nich, ale przy sprzedaży
> 10 000 płyt powinno paść max. 15, 20, a nie 100...
Che Che...... jezeli nie czytaliscie jeszcze artykulu z majowego
(chyba) chipa o produkcji plyt glownych w pl i tw, to polecam.
Lektura daje do myslenia :)))

--
JKulesz
Syntax error. Bad or missing BRAINv09beta.EXE