Re: Linux i Win98 - pomóżcie !!!

Autor: Airwolf (airwolf_at_nospam.astercity.net)
Data: Fri 25 May 2001 - 11:50:58 MET DST

> ZADNEGO! Nie wiem czemu wszyscy przyczepili sie do bootmanagerow.
> Przeciez istnieje maly i sprytny loadlin. Odpalany w DOSie bardzo =
ladnie
> startuje Linuxa. Ba, jesli masz W98 to da sie odpalic "z pulpitu"
> (system sie zamknie i odpali linuxa).

Opr=F3cz sytuacji awaryjnych (Windows nadpisze bootsector ;)
nie ma powod=F3w zeby z niego korzystac.

> Olej LILO bo sa z nim klopoty (trudnosci w testowaniu nowych jajek).
> Zainstaluj go tylko za pierwszym razem, zeby dostac sie do Linuxa, a
> potem to juz TYLKO loadlin bedzie potrzebny. A jesli chcesz wybierac
> miedzy roznymi systemami, to nie ma problemu zrobic sobie menu =
startowe
> i tam wybierac. Bez grzebania w MBR.

Takich bzdur dawno nie czytalem :///

LILO daje znacznie wieksze mozliwosci uruchomienia systemu,
do tego gwarantujac wieksze bezpieczenstwo.
A co do klopot=F3w z LILO i nowymi kernelami... c=F3z,
jak ktos nie potrafi przeedytowac /etc/lilo.conf dodajac
3 proste linijki a potem wydac komende lilo...

Godnym polecenia (chociaz ja np. korzystam nadal z LILO)
mocno konfigurowalnym bootmanagerem jest tez GRUB

--=20
Sopylo]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =
__.-^---..______//---=3D[IRC:#lotnictwo]=3D--=3D[http://www.skrzydla.com]=