prosze o pomoc w konfiguracji

Autor: JACo (jacrok_at_polbox.com)
Data: Thu 24 May 2001 - 12:38:47 MET DST

cze

nastal moment przesiadki z 5 letniego kompa i w zwiazku z tym mam do
Was prosbe o pomoc przy wyborze :)

1. Jaka nagrywarke polecacie ? Ja mam chec na Yamahe 2100E ale czytam
bardzo dobre opinie o nagrywarkach TEAC. Co sadzicie o sprzecie Yamaha
?
2. DVD...jakiej firmy ? Przegladajac testy przychylam sie w strone
Pioneer dvd-116. Ale jak powyzej, prosze o opinie i ewentualne
doradzenie lepszego sprzetu

3. Karta graficzna - tutaj jestem w kompletnej kropce...GForceMX czy
ATI Radeon ???? Slyszalem ze na plytach asusa sa problemy z agp 4x i
gforce'ami...

No i najwazniejsze....pchac sie w DDR czy zostac przy solidnej i
tanszej sdram ?????

jesli ddr to jaka plyte ? asus a7m266 czy msi z kt266 ??? (asusa z
kt266 jeszcze nie widac :((( u znanych mi dystybutorow )

jesli sdram to wybor jest w zasadzie przesadzony (asus k7v133) ale
jesli macie cos lepszego to bede wdzieczny :)

dzieki za wszelka pomoc

pozdro

JACo