Re: prosze o pomoc w konfiguracji

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 13:43:35 MET DST

> 3. Karta graficzna - tutaj jestem w kompletnej kropce...GForceMX czy
> ATI Radeon ???? Slyszalem ze na plytach asusa sa problemy z agp 4x i
> gforce'ami...

Ja nie zanotowalem zadnych problemow. A mam Asusa i juz drugiego na nim
Geforce'a.

> No i najwazniejsze....pchac sie w DDR czy zostac przy solidnej i
> tanszej sdram ?????

To juz zalezy od Ciebie. Bedzie troche szybciej, ale czy nie taniej kupic
wiecej SDR?

> jesli ddr to jaka plyte ? asus a7m266 czy msi z kt266 ??? (asusa z
> kt266 jeszcze nie widac :((( u znanych mi dystybutorow )

No wlasnie. Powiem tak: Asus - stabilnosc, MSI - mozliwosci.

> jesli sdram to wybor jest w zasadzie przesadzony (asus k7v133)

Wybor bardzo dobry. I nie daj sie wpedzic w maliny innym. Oczywiscie jest
sporo rownie fajnych. Ja widzialem w akcji jeszcze MSI i Abit. Oba ok.

Fishbone