Re: Chcę kupić sprzęt - doradżcie!

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 08:59:17 MET DST

On Tue, 22 May 2001 07:18:02 +0200, "Perun" <vision_at_go2.pl> wrote:

>Poprostu mialem problemy z procesorami AMD w 3D Studio MAX. Nikomu nie
No widzisz. To ze Ty miales, nie znaczy, ze procek jest zly do takich
zadan.

>bronie kupowac AMD. Jednak jak do tej pory wszelkie liczace sie programy
>graficzne sa robione dla PIII lub dla obu:PIII i AMD. Nie ma natomiast
Czesciej optymalizowane sa pod PIII.

>Dlatego jak chcemy by wszystko dzialalo ok, i aby nie miec dylematu "ruszy,
>nie ruszy" , "trza jakiegos patch'a" itp. lepiej kupic PIII. Co do
Zdarza sie to na prawde nieczesto.

>Napisalem o Matrox'ie bo polecam go generalnie do programow graficznych (ma
>najlepsza jakosc obrazu, wielkie mozliwosci regulacji), a nie tylko do
>MAX'a - a wlasnie w sczegolnosci do najbardziej popularnych tj. Corel,
>Photoshop. O 3D S MAX mowilem w zwiazku z procesorami.
Ok. Ale jesli ktos zamierza zawadzic takze o grafike 3D
to bardziej uniwersalna bedzie markowy GForce (Elsa, Hercules, Asus).

>Jesli zajmowalbys sie grafika, to bys wiedzial, ze HDD nie wystarczy by
>zachowac swoje prace. Najlepszym rozwiazaniem wedlug mnie jest CD-RW,
>ostatnio ceny sa przystepne (ok.500zł).
To widze, ze sie zrozumielismy. Popatrz na to co napisalem a co
napisales Ty. Truizmy typu: warto miec klawiature, lub warto miec
Nagrywarke. Taie rady potrafi dac przedszkolak.
Moze bys sie wysilil i napisal konkretnie jaki typ i dlaczego.

>Co masz na mysli?
Patrz wyzej.

>Ja mam wlasnie teraz podobny komp jak napisalem (G400 32MB, ram 384MB,
>PIII933EB) i smiga on znakomicie. Wszystko dziala bezproblemowo. I o to
>chodzi. Ja lubie miec sprzet, ktory jest bezproblemowy. Wydajnosc
>przynajmniej dla mnie jest na 2 miejscu. A na jej brak jak narazie nie
>narzekam.
To nie znaczy, ze na Athlonie nie mozna postawic stabilnego kompa.
Athlon jest tanszy, rownie stabilny (chyba, ze ktos kupi najtasza i
badziewniejsze plyte gl i bardziej przyszlosciowy).

[ciach]
>nie ma sie do czego przyczepic :))

Dlaczego Ty sie przynajmniej tak nie wysililes :-)

Pozdrawiam
GLide