Dysk IBM DTLA 307030 i kontroler U/66 HPT366 - help

Autor: Sebastian.Węglarczyk
Data: Wed 23 May 2001 - 09:00:20 MET DST

Hej,
    mam plyte glowna ABIT BP6 z kontrolerem UDMA66 HPT366. Do tej pory
mialem dysk Fujitsu i wszystko hulalo jak trzeba. Niedawno kupilem dysk
IBM DTLA 307030 i cos sie pierniczy, kiedy zainstaluje na nim Win2000 i
przelacze go na ww. kontroler (instaluje Wingroze na zwyklym IDE,
instaluje sterowniki, przelaczam na HPT i klops). Wywala bluescreen "IRQ
not less or equal" w roznych momentach, czasem udaje mi sie juz
zalogowac i pracowac jakies pol minuty. Probowalem tez przegrac cala
partycje Partition Magicem 6 ze starego Fujitsu, ktory hula az milo. To
samo. Ograniczylem nawet maksymalny tryb dysku do U/66 (narzedziem
IBM'a) i nic. Nie wiem co jest grane, na zwyklym IDE dysk ladnie chodzi.

Moze ktos mi pomoc?

Pozdrawiam
Seba