Re: Chcę kupić sprzęt - doradżcie!

Autor: Perun (vision_at_go2.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 07:18:02 MET DST

GLide napisał:
> Ciekaw jestem dlaczego. Przeciez dowiedzione jest, ze Athlon liczy pod
> MAXem duzo szybciej niz PIII.
> Moze nas osiwiesz jakims rewelacjami?
Poprostu mialem problemy z procesorami AMD w 3D Studio MAX. Nikomu nie
bronie kupowac AMD. Jednak jak do tej pory wszelkie liczace sie programy
graficzne sa robione dla PIII lub dla obu:PIII i AMD. Nie ma natomiast
p.graficznych robionych specjalnie dla Athlona - przynajmniej nie znam.
Dlatego jak chcemy by wszystko dzialalo ok, i aby nie miec dylematu "ruszy,
nie ruszy" , "trza jakiegos patch'a" itp. lepiej kupic PIII. Co do
wydajnosci Athlona w 3D nie spieram sie, bo rzeczywiscie jest lepsza.

> ROTFL. Zakladasz, ze pod MAxa i polecasz Matroxa? Jesli ty tak
> skladasz kompy to ja dziekuje....
Napisalem o Matrox'ie bo polecam go generalnie do programow graficznych (ma
najlepsza jakosc obrazu, wielkie mozliwosci regulacji), a nie tylko do
MAX'a - a wlasnie w sczegolnosci do najbardziej popularnych tj. Corel,
Photoshop. O 3D S MAX mowilem w zwiazku z procesorami.

> Generalnie warto tez miec klawiature, stacje dyskow i koniecznie nie
> mozna zapomniec o obudowie.
Jesli zajmowalbys sie grafika, to bys wiedzial, ze HDD nie wystarczy by
zachowac swoje prace. Najlepszym rozwiazaniem wedlug mnie jest CD-RW,
ostatnio ceny sa przystepne (ok.500zł).

> No tak bylbym zapomnial o monitorze.....
Co masz na mysli?

> ...nie ma to jak zlote rady "Fachofca".
Ja mam wlasnie teraz podobny komp jak napisalem (G400 32MB, ram 384MB,
PIII933EB) i smiga on znakomicie. Wszystko dziala bezproblemowo. I o to
chodzi. Ja lubie miec sprzet, ktory jest bezproblemowy. Wydajnosc
przynajmniej dla mnie jest na 2 miejscu. A na jej brak jak narazie nie
narzekam.

nie ma sie do czego przyczepic :))

Pozdrawiam