Re: Dysk IBM DTLA 307030 i kontroler U/66 HPT366 - help

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 14:21:39 MET DST

| mam plyte glowna ABIT BP6 z kontrolerem UDMA66 HPT366. Do tej pory
| mialem dysk Fujitsu i wszystko hulalo jak trzeba. Niedawno kupilem dysk
| IBM DTLA 307030 i cos sie pierniczy, kiedy zainstaluje na nim Win2000 i
| przelacze go na ww. kontroler (instaluje Wingroze na zwyklym IDE,
| instaluje sterowniki, przelaczam na HPT i klops). Wywala bluescreen "IRQ
| not less or equal" w roznych momentach, czasem udaje mi sie juz
| zalogowac i pracowac jakies pol minuty. Probowalem tez przegrac cala
| partycje Partition Magicem 6 ze starego Fujitsu, ktory hula az milo. To
> [...]

męczyłem kiedyś hpt366 i tego twardziela na win2k
tj wszystkie biosy i sterowniki
wyszło że najlepiej bios i stery 1.25, na 1.28 wszystko szło w p#$%du
oraz asynchroniczne puszczenie szyny pci
w stosunku do HPT, czyli delikatne odpuszczenie bądź podkręcenie proców.
To było na abitcie BE6
Tylko że ja tedy miałem dwa IBMy, myśle że z jednym twardzielem na HPT
było by łatwiej.
Może to ci coś pomoże

pozdrawiam i łącze się w bulu
Jaromir