Re: Jaki HDD ? !!!

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 08:51:35 MET DST

> Seagate Barracuda III
> pojemnosc zalezna od kasy jaka chcesz wydac

Ja sprzedałem ich kilka. Wszystkie wróciły, padły.

Stuka ??? Mam IBM 30GB, ATA-100, 7200 i nic takiego nie występuje. Są
prawie bezgłośne.

> stuka to malo powiedziane. ostatnio sa awaryjne jak malo ktore - PONAD
> polowa wraca do serwisu. Szybkie sa - to nie podlega dyskusji - ale ich
> awaryjnosc :(((

To prawda. Nie wiedząc o tej przypadłości wszedłem prywatnie w jego
posiadanie no i oczywiście padł po pół roku. Podobno te, które wracają z
serwisu nie mają już usterek. Byłem zdumiony, gdy otrzymałem swojego HD wraz
z danymi, ale bez bad sector'ów, które w tempie geometrycznym zaczęły
przybywać przed naprawą. Wnioskuję, że powstają one wskutek uszkodzenia
elektroniki, a nie nośnika.