Re: Jaki HDD ? !!!

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 08:04:33 MET DST

Ad napisał(a) w wiadomości: <9efilh$rau$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Witam !
>Mam zamiar kupić dysk 30 lub 40GB , ale jaki wybrać Quantum, Maxtor,
>Seagate, IBM ?

Seagate Barracuda III
pojemnosc zalezna od kasy jaka chcesz wydac

>Czy warto kupować dysk z 7200 rpm ?

warto pod warunkiem ze masz obsluge min. ata66

>Słyszałem że Maxtory są całkiem niezłe.

a ja ze powolne

>Czy IBM są naprawdę takie dobre (już słyszałem narzekania że coś w nich
>stuka, ale może to przypadek) ?

stuka to malo powiedziane. ostatnio sa awaryjne jak malo ktore - PONAD
polowa wraca do serwisu. Szybkie sa - to nie podlega dyskusji - ale ich
awaryjnosc :(((

Pozdrawiam,
Bartus