Cholerny power saving - co robić ???

Autor: cory_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 08:44:02 MET DST

Cześć!
Mam problem. Wczoraj zainstalowałem kuplowi win 98, bo kupił sobie nowy dysk.
To nic, że jego bios widział tylko 8Gb, a dysk miał 20Gb. Dysk manager załatwił
sprawe, ale po zainstalowaniu windowsa zaczał się on wieszać na samiuśkim
początku. ALT + CTRL + DELETE - znana tabeleczka i co na 1 miejscu ???? jakiś
POWER SAVING (pisany z dużych liter) - zakańczam zadanie - chodzi jak burza! I
tak za każdym razem !!! Zmieniłem schemat zasilania z zawsze włączony na komp.
stacjonjarny - nic, wkońcu z systemu wogóle wywaliłem ten plik odp. za schemat
zasilania - nic. Ciągle to power saving !!! Kumpel mówił mi, że wcześniej (na
95) jak mu się od czasu do czasu komp. zwiesił to też to była wina PS. Co
robić ??? Dodam, że w biosie płyty nie ma żadnych specjalnych ustawień -
standard !
Z góry dzięki za pomoc
ONYX