Warstwa antyrefleksyjna

Autor: Marcin 'Koroner' Baj (sylvester_at_polandmail.com)
Data: Tue 22 May 2001 - 19:30:52 MET DST

Witam!
Kilka dni temu moja Mamuska najwyrazniej chcac mnie uszczesliwic postanowila
wyczyscic moje biurko. Sek w tym, ze starala sie umyc kineskop monitora
(plaski - Sony G200) zwyklym plynem do okien. Po aplikacji plynu (zawolala
mnie) pojawily sie jakies potworne zacieki. Natychmiast "zneutralizowalem"
to wilgotna (woda) szmatka. Ale ... Wydaje mi sie (moze tylko mi sie
wydaje - jakas paranoja), ze teraz jakby bardziej sie swiatlo w nim odbija.
Pytanie brzmi czy to mozliwe zeby matka starla mi cokolwiek z kineskopu w
ten sposob ???

Z gory dzieki za odpowiedzi ...

Marcin