Re: Chcę kupić sprzęt - doradżcie!

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 19:15:13 MET DST

On Mon, 21 May 2001 14:24:09 +0200, "Perun" <vision_at_go2.pl> wrote:

>mozna lepiej od PIII. Ale gdy zalezy nam na jakosci, stabilnosci etc. to
>najlepszym rozwiazaniem jest Pentium III. Wiele programow graficznych
Mity.

>robionych jest specjalnie dla PIII. Mialem na przyklad problem z
Photoshop rzeczywiscie lepiej wypada pod PIII ale roznica nie jest
porazajaca ;-)

>uruchomieniem 3D Studio Max 3.0 pod Duronem 800. Program wykorzystuje
>instrukcje charakterystyczne dla PIII. Nie wiem jeszcze jak z wersja 4.0,
Co Ty powiesz. Jakos nie zauwazyle problemow z placzenia Durona i
Maxa3. Co wiecej Duron wypada wyraznie lepiej nic Celeron. (celowo nie
porownuje z PII bo to troche inna klasa procka i inna cena).

Pozdrawiam
GLide