Re: Chce zlozyc komputer

Autor: Maestro (omaestro_at_mail.go2.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 14:47:52 MET DST

W artykule <9edkcr$197$1_at_news.tpi.pl>, Mic napisał(a):

|Przeznaczenie: grafika, gry, , siec.

hmm.. powiadasz siec i gry :) A siec to wedle ciebie co? Moze chodzi ci o
granie w gierke w necie?hmm.. i to wszysto chcesz miec prze modem? hmm.. ?!!

| monitor mam

cool bo bez tego nidy rydy :)

|pod ME pamiec ze 128 MB

styrczy

|Karta 32MB min ?
????? powiedzmy moze byc!!

|Modem jaki pod TP SA?
a no taki co by ci pod TP SA dzialal :)

|Dysk 30 -40 G
styrczy

|Athlon, Duron. czy PIII ???? I jaka plyta w komplecie coby jutro nie za
Ooo Panie kochany!!! Powiedzmy sobie najpierw na co cie stac? Jasne, ze do
gierek lepsiejszy bedzi PIII. Ale Athlon i tak jest szybszy i stosunkowo
tanszy od PIII.No i latwiej go podkrecic jesli sie nie boisz ze cosik sie
moze staci bedziesz zmuszony wydac jeszcze raz tyle na nowa proce.
A Durona sobie odpusc-dobry jest tylko do pracy w biurze!
Co nie wyklucza go do zastosowani giercowych.
A jesli chodzi o pl.gl. to tez zalezy pod jaka proce. Do Athlona i DUrona
najlepsza bedzie ABIT badz SOLTEK. Pod PIII nie wiem nie mam, nie urzywam.

Pozdro
*Omaestro*

--
=|nikt nie jest doskonały  |=