Re: Chce zlozyc komputer

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:02:12 MET DST

> A Durona sobie odpusc-dobry jest tylko do pracy w biurze!
> Co nie wyklucza go do zastosowani giercowych.

Duron jest bardzo dobrym procesorem low-end . Jest właśnie do grania
idealnym wyborem a ładownanie się w Athalona lub w PIII do gier jest chyba
nieporozumieniem ...
Natomiast własnie PIII lub Athalon w aplikacjach biurowych jest wydajniejszy
od Durona/celerona z powodu większej ilości cache oraz innej architekturze.

> A jesli chodzi o pl.gl. to tez zalezy pod jaka proce. Do Athlona i DUrona
> najlepsza bedzie ABIT badz SOLTEK. Pod PIII nie wiem nie mam, nie urzywam

Do Durona według mnie będzie najlepsza płyta ....

Msi K7-Turbo (Niedroga , bardzo stabilna , przyjazna w podkręcaniu)

--
Pozdrawiam
Zbigniew Mączyński