Re: what about AMD K6-2 350 @ ......?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Fri 18 May 2001 - 22:55:05 MET DST

Some day I met a message from "Mark" <mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl>. The
message said:

> Filmiki sa w takiej rozdzielczosci w jakiej sa zrobione ;)
> Czyli np. 640x400, 640x480, 720x288, 720x400, rozne sie przeciez
> spotyka. Gladiatora tez mialem jednoplytkowego i obejrzalem
> bez problemow. Szarpanie bylo tylko wtedy, gdy uruchamialem
> film nie zmieniajac rozdzielczosci pulpitu (1024x768). Gdy
> zmniejszam do 800x600 jest plynnie.

> Nie sadze, tez mam karte na ISA (ALS 100) i w niczym to nie przeszkadza.
>
> Pozdrawiam
> Marek
> PS.Nie wiem czy to ma jakies znaczenie w tej sprawie,
> ale uzywam systemu Windows 95 OSR2

Witam ;))
Mozesz mi podac, jaki masz sprzet i zainstalowany i soft (wersja IE,
aplikacje
dzialajace w tle, czego uzywasz do odpalania filmikow itd.)? Jezeli masz
taki jak ja (patrz moje posty wyzej) to chyba wroce do zrodel i przejde na
win95b ;))

--
Pozdr & cu
Pjotr