Re: "Spłaszczanie" kineskopów

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_hub.wp-sa.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 22:57:26 MET DST

Użytkownik "Don Pedro" <Don_Pedro_I_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Pedro wita.
>
> Jak to właściwie jest ze spłaszczaniem sferycznych kineskopów w monitorach
> poprzez nadlewanie szkła, które monitory to mają, jak to się ma do jakości
> porównaniu ze zwykłym sferycznym monitorem i jak takie coś na pierwszy
rzut
> oka stwierdzić.
>
> Zdrówka życzę.

Ja mam w pracy taki monitor... HIGHSCREEN 1997DX z nadlewka.. wczesniej
uzywalem HIGHSCREEN 1797DX to tez byl monitor z nadlewka..
Calkiem przyzwoicie sie na nim pracuje.. 17 jest kiepskawa, natomiast 19
jest zrobiona duzo fajniej i ma ciekawsze parametry.. no i kosztuje chyba z
1400 złotych (wiec niewiele).. nie pamietam juz. Ja wiem czy ten niby plaski
kinol ma jakis wplyw na jakosc obrazu.. hmm chyba nie bardzo. Ogolnie
kontrast jest niezly, zbierznosc, do geometrii mozna sie przyczepic,
odswiezanie mozna z niego przyzwoite wyciagnac.. moze byc za taka kase.

Poogladaj w sieci jak to wyglada:
http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=881236
http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=881242

W domu natomiast uzywam monitora z kinolem trinitron i na nic bym go nie
zamienil..

--
Pozdrawiam,
Michal Sztuk