Re: what about AMD K6-2 350 @ ......?

Autor: Mark (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 13:25:26 MET DST

Pjotr wrote:

> Dziwne, u mnie filmiki ponaddwugodzinne zmieszczone na jednej plytce nie
> daja sie W OGOLE ogladac. Nie napisales jednak, w jakiej rozdzielczosci sa
> same filmiki. U mnie w rozdz. 4XXx2XX chodza jak miodizio, przy wiekszym
> rozmiarze zaczyna sie ostre szarpanie.

Filmiki sa w takiej rozdzielczosci w jakiej sa zrobione ;)
Czyli np. 640x400, 640x480, 720x288, 720x400, rozne sie przeciez
spotyka. Gladiatora tez mialem jednoplytkowego i obejrzalem
bez problemow. Szarpanie bylo tylko wtedy, gdy uruchamialem
film nie zmieniajac rozdzielczosci pulpitu (1024x768). Gdy
zmniejszam do 800x600 jest plynnie.

> Moze moja karta muzyczna na ISA mi
> tak smrodzi?

Nie sadze, tez mam karte na ISA (ALS 100) i w niczym to nie przeszkadza.

Pozdrawiam
Marek
PS.Nie wiem czy to ma jakies znaczenie w tej sprawie,
ale uzywam systemu Windows 95 OSR2