Re: what about AMD K6-2 350 @ ......?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Thu 17 May 2001 - 15:09:43 MET DST

Some day I met a message from "Mark" <mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl>. The
message said:

> Zmniejszam rozdzielczosc do 800x600 i jedynie przy bardzo
> szybkich sekwencjach zdarzaja sie szarpniecia obrazu.
> A obejrzalem juz kilkadziesiat filmow, wiec to nie przypadek.
> Trudno mi podac jakas gotowa recepte na sukces, mozesz
> probowac z roznymi ustawieniami biosu lub tweakowaniem windowsow..

Dziwne, u mnie filmiki ponaddwugodzinne zmieszczone na jednej plytce nie
daja sie W OGOLE ogladac. Nie napisales jednak, w jakiej rozdzielczosci sa
same filmiki. U mnie w rozdz. 4XXx2XX chodza jak miodizio, przy wiekszym
rozmiarze zaczyna sie ostre szarpanie. Moze moja karta muzyczna na ISA mi
tak smrodzi?

--
Pozdr & cu
Pjotr