Re: Test Xvid

Autor: RODi (rodi_at_kredytbank.com.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 13:08:34 MET DST

Haj!

Mialem przyjemnosc rowniez przetestowac ten program.... A oto moje uwagi:
1. Bardzo brakuje skrotu klawiaturowego ALT+ENTER (pelny ekran)
2. Wogole lepiej by bylo, azeby autor (Vetch) zastosowal w programie znane skroty
klawiaturowe z VPlayera,
3. Brakuje wbudowanego edytora napisow. Teraz, zeby poprawic jakis zly wpis, trzeba
uruchamiac innego systemowego edytora np.notatnika
4. Wyswietlanie napisow zdaje sie byc nieco lepsze niz w VPlayerze.

Wiecej na razie nie pamietam :)
Ogolnie wiecej zastrzezen nie mam...

A tak przy okazji, to czy istnieje jakis programik to sprawdzania, czy dany divix
nie posiada uszkodzonych klatek? Chodzi mi o szybkie sprawdzanie czy film zawiera
zle klatki, bez potrzeby ogladania filmu...

pozdrawiam
RODi